Novi vizuelni identitet Omladinske prestonice Evrope Novi Sad 2019 – “OPENS 2019” predstavljen je večeras u Omladinskom klubu “OPENS”. Predstavljenju je prisustvovao predsednik Skupštine Grada Novog Sada Zdravko Jelušić, potpredsednica Skupštine AP Vojvodine Aleksandra Đanković, član Gradskog veća za sport i omladinu Ognjen Cvjetićanin, kao i mladi iz “OPENS-a 2019”.
– Novosađani sasvim dovoljno znaju o tome da je titula Evropske prestonice kulture velika stvar za Novi Sad. Međutim, dosta u senci toga je i to da smo Omladinska prestonica Evrope 2019. godine. To je nepravedno prema ovim mladim ljudima, koji su to zaslužili. Svi smo ponosni na njih jer su uspeli da se izbore za tu laskavu titulu, koja se dodeljuje samo jednom gradu i od dve navedene, to je prvi na redu veliki događaj za naš grad – istakao je predsednik Skupštine grada Zdravko Jelušić.
On je dodao da će pomoći mladim ljudima iz “OPENS-a 2019” da ih i privreda podrži, i to “kompanije koje mogu da prepoznaju koliko im je bitno da podrže “OPENS 2019″ i ono što je budućnost Novog Sada, Vojvodine i Srbije”.
Potpredsednica Skupštine AP Vojvodine Aleksandra Đanković istakla je da joj je drago što može da učestvuje u kreiranju i radu mladih.
– Budući da i godinama i duhom pripadam omladini mogu da razumem sve potrebe i ideje koje imaju mladi ljudi. Veliko mi je zadovoljstvo da pružim podršku mladima koji su se izborili da Novi Sad postane Omladinska prestonica Evrope. Vrata Skupštine AP Vojvodine za sve njihove ideje su otvorena – kazala je Đanković.
Član Gradskog veća za omladinu i sport Ognjen Cvjetićanin istakao je da je zadovoljan nastavljanjem rada “OPENS 2019”.
– Rezultati su takvi da smo od Ministarstva omladine i sporta dobili dva miliona dinara za uređenje Omladinskog kluba, a od AP Vojvodine 400.000 dinara za Kancelariju za mlade – precizirao je Cvjetićanin.
Osvrćući se na nov vizuelni identitet, koordinator Omladinske prestonice Evrope “OPENS 2019” Vukašin Grozdanović, objasnio je da je vizuelni identitet pravljen da se svidi mladima, da se istakne šarenilo, vesele boje.
– Kroz naš vizuelni identitet pokazujemo šta mi želimo da uradimo 2019. godine, šta su nam ciljevi, šta su nam vrednosti i na koji način komuniciramo preko vizuelnog identiteta – zaključio je Grozdanović.