Нови визуелни идентитет Омладинске престонице Европе Нови Сад 2019 – “ОПЕНС 2019” представљен је вечерас у Омладинском клубу “ОПЕНС”. Представљењу је присуствовао председник Скупштине Града Новог Сада Здравко Јелушић, потпредседница Скупштине АП Војводине Александра Ђанковић, члан Градског већа за спорт и омладину Огњен Цвјетићанин, као и млади из “ОПЕНС-а 2019”.
– Новосађани сасвим довољно знају о томе да је титула Европске престонице културе велика ствар за Нови Сад. Међутим, доста у сенци тога је и то да смо Омладинска престоница Европе 2019. године. То је неправедно према овим младим људима, који су то заслужили. Сви смо поносни на њих јер су успели да се изборе за ту ласкаву титулу, која се додељује само једном граду и од две наведене, то је први на реду велики догађај за наш град – истакао је председник Скупштине града Здравко Јелушић.
Он је додао да ће помоћи младим људима из “ОПЕНС-а 2019” да их и привреда подржи, и то “компаније које могу да препознају колико им је битно да подрже “ОПЕНС 2019″ и оно што је будућност Новог Сада, Војводине и Србије”.
Потпредседница Скупштине АП Војводине Александра Ђанковић истакла је да јој је драго што може да учествује у креирању и раду младих.
– Будући да и годинама и духом припадам омладини могу да разумем све потребе и идеје које имају млади људи. Велико ми је задовољство да пружим подршку младима који су се изборили да Нови Сад постане Омладинска престоница Европе. Врата Скупштине АП Војводине за све њихове идеје су отворена – казала је Ђанковић.
Члан Градског већа за омладину и спорт Огњен Цвјетићанин истакао је да је задовољан настављањем рада “ОПЕНС 2019”.
– Резултати су такви да смо од Министарства омладине и спорта добили два милиона динара за уређење Омладинског клуба, а од АП Војводине 400.000 динара за Канцеларију за младе – прецизирао је Цвјетићанин.
Осврћући се на нов визуелни идентитет, координатор Омладинске престонице Европе “ОПЕНС 2019” Вукашин Гроздановић, објаснио је да је визуелни идентитет прављен да се свиди младима, да се истакне шаренило, веселе боје.
– Кроз наш визуелни идентитет показујемо шта ми желимо да урадимо 2019. године, шта су нам циљеви, шта су нам вредности и на који начин комуницирамо преко визуелног идентитета – закључио је Гроздановић.